Estamos a finais de curso e chegou a hora de facer balances e dar conta dos resultados, primeiro a nosoutros mesmos e logo aos demais. Estou intentando poñerme, sobre todo, no lugar dun alumno ao que as cousas non lle foron como desexaba..."Que fixen, que deixei de facer...; "cicais se fixese isto, e non o outro, estaría no lugar dos gañadores".
Por iso poño aquí unha entrevista, que aparece hoxe no diario "El País", a un dos seus heroes _ Rafa Nadal- esperando que as súas palabras sirvan de axuda e modelo para todos eles: gañadores e perdedores.
Por favor, preme
"EL PAÍS" e non deixes de lela.
Esta imaxe pertence ao diario "El País"
2 comentarios:
Pescadoramiga
É com imensa Alegria que encontro mais uma prima galega. Escrevo-te em Português, pois daria muitos erros se o tentasse fazer em Galego. Mas, não nos podemos esquecer que a nossa língua comum, da qual nascemos, foi o galaico-duriense...
Dar aulas é mais do que uma actividade profissional; não digo que seja um sacerdócio... porque é muito mais. Ensinar é um dom. Adoro ensinar, mas também adoro aprender. E já sou teu seguidor.
Obrigado.
Qjs = queijinhos = beijinhos
Espero-te lá na Travessa...
Grazas Henrique polos teus comentarios. Sempre é un pracer coñecer a alguén que tamén pensa que a educación é algo máis que unha profesión.
Unha aperta
Publicar un comentario